Translate

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Stylizacja Tarzanka - Zapozanie :)


Witam wszystkich bardzo serdecznie, to nasz pierwszy wspólny post. Trochę się stresuję, czy wam się spodoba? Więc proszę o wyrozumiałość, w końcu każdy z nas kiedyś zaczynał ;)

O sobie ;) Jestem 23 letnią mamą cudnej Blaneczki :* Do założenia bloga zainspirowało mnie wiele osób. Już dawno miałam to zrobić, lecz ciągle to odkładałam. Bardzo się cieszę, że w końcu się udało :D Głównie znajdziecie tutaj stylizacje mojej córeczki jak i czasem również moje :) Zawsze będę się starać poruszyć jakiś ciekawy temat dotyczący codzienności, dzieci, pielęgnacji itp. W następnym poście poruszę temat karmienia "Czy małe piersi potrafią wykarmić ?", o tym już wkrótce :) Zapraszam :*

A teraz parę słów o stylizacji Blanki:
Zakochałam się w tym outficie i mam nadzieję, że wam również się spodoba :)
Wiele osób, które widziały Blankę w tym stroju kojarzyły sobie zazwyczaj z bajką "Flinstonowie" czy "Tarzan" :D

Oto moja kochana Indianeczka :) 


 


  



Rampers : http://lechicforkids.pl/pl/

Bloomersy i opaska : http://dearsophiestore.com/

A na koniec my :) Buziaki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz